Ahad, 24 Mei 2009

saya telah d tagged oleh aziyana

1)Bekas kekasih saya adalah..
sy x de bekas kekaseh..

2)Saya sedang mendengar..
lagu ke awangan dr zhana…

3)Mungkin saya patut..
Blaja memasak mee rebus n mee bandung..fevret si dia

4)Saya suka..
Bila jumpa my Mr. Magic Fantastic, perfume, jam, pink purple

5)Sahabat sahabat saya...
Mesti sudah bekerja dan ader duit byk.. tapi sy tak ader sesen pon lg

6)Saya tak paham...
erti perkahwinan sebenar…

7)Saya kehilangan..
cikgu matematik ‘arwah en ikhwan’ y pernah merotan sy asyik fail math… now…cikgu sy dah tunjuk kan “hasil” dr rotan itu yg buat sy sakit menulis seminggu..haha

8)Ramai yang berkata..
Keje mana skg? Uh…

10)Cinta itu adalah..
Jujur, setia , SALING MEMAHAMI…..

11)Di suatu tempat,seseorang sedang..
missing my Mr magic fantastic yg sibuk main badminton

12)Saya akan cuba..
menjadi pendengar yg lbh baik setia, not too autocratic, x tolak cadangan mentah2, lebih SABAR…. Always trying……………im tryingg…………….

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
chentakan my Mr magic fantastic

14)Telefon bimbit saya..
wana itam..sy nak pink!!

15)Bile saya terjaga..
bersyukur d beri peluang..sy kurang amalan pahala

16)Saya paling meluat..
kalau pekerja d kaunter bank2 pejabat pos suma kaunter lah tak MESRA pelanggan & blagak….pembantu kedai pon sama…

17)Pesta/parti adalah..
tak penah berparti..

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
anjing yg bulunya panjang kat kepala y tak nampak mata panjat cermin tingkat kete menikmati pemandangan

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
19-24…heheh..kenal dunia luar

20)Hari ini..
sy teman si dia main boling untuk pemilihan petronas, pergi hari terbuka wilayah iskandar, melawat showroom

21)Malam ini saya akan..
tido lewat sbb nak jawab soalan2 ni…tido bukak lampu kristal

22)Esok pula saya akan..
membosan kan diri...

23)Saya betul2 inginkan..
perkerjaan yg STABIL..perkahwinan yg sempurna..jd istri yg taat, menjaga mak ayah dgn baik, keluarga yg bahagia…

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
suka tgk kulit muka yg fresh…

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
sy ingin ke sunway lagoon… blue lagoon PD wif my x-housemate melaka

26)Makanan barat atau jepun..
makanan jepun..buang angin bagus…ops

27)Bilik yang terang atau gelap..
takut gelap…imiginasi sy tinggi….

28)Makanan segera adalah..
tak mengandungi 1 vitamin pun tp digemari pelajar2 dekan..

29)Ayat terakhir yang anda akan katakan pada seseorang..
kenapa awak tinggalkan dia?? ????????????

30)Siapa yang anda ingin tag..
1)eja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan